Cansut NEYE INANACAGIMI SASIRDIM. DEVLET DOWN SEND. OLABILIR DEDI , OZEL YOK OYLE BİRSEY HAFTASIYLA UYUMLU DEDI . NEYE INANSAM 34 HAFTALIK OLMUSUM BU DA NERDEN CIKTI ?
zeynepmoom2_ Cansut inanma banada devlette son ayında bana çocuğun ayağın biri kısa biri uzun bizde sinirden özele gittik gayette güzeldi
Yaprakdokumuseverrr Cansut İşte bu yüzden hiç bir ayrıntısına baktırmamıştım bebeğimin. Moral bozukluğundan başka bir şey değil. Sadece kalbine bakmışlardı onda da birsürü korkuttu devlet özeldeki doktorum bişey yok bunda dedi çocuğum doğdu sapasağlam elhamdulillah. 2.kez gebe kalsam yine baktırmam.
Smyye1B Cansut Üniversite hastanesi down sendromlu olabilir aminyosentez yapalım dedi özele gittik alakası yok belirtisi dahi yok dedi 🤷🏻♀️ devlete çok inanasım gelmiyor açıkçası aylık ölçümleri vs. Gayet iyiken nasıl down sendromlu olabilir diyorlar aklım almıyor.
ipekveatlas devletteki o suratsız vicdansız doktorları ciddiye alamıyorum maalesef. işlerini hakkıyla yapan her doktora saygım sonsuzdur fakat devletteki bu tip doktorlar.. allah düşürmesin ellerine
Smyye1B Cansut Sonuçta kapalı kutu ne olucağını en iyi rabbim bilir. Rabbim sağlıkla sıhhatle yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🌸 😇