Sude-96 iyi geceler cuma günü ben de sezeyanla doğum yaptım 40+4 .kontrol için gitmiitik doğuma alımdım. ani olduğu için psikolojik olarak ve bedenen çok yorgun hissediyorum. sütüm de gelmedü gelsün diye uğraşıyorum pompayla bı sefee göğüslerümi ağrıttım . bebeğim de şuan küvözde hastanede ben evdeyim yani çöküş yaşıyorum .desteksiz yatıp kalmkamıyorum yüremede bi problem yok ama çok çaresiz hissediyorum.bebeğimin akciğerine su kqçmıi sezeryan sırasında o yüzden küvözde ağlamaktan da helak ettim kendimi