Eskı hastanesinde yaptım doğum gayet memnumdum. Şimdi yeni hastanesinde doğum yapan arkadaşlarım var onlarda çok memnun kaldı odaları temiz ,ilgi alaka güzel diyorlar . Doğuma tani kimseyı almıyorlar.
Eskı hastanesınde arada bi eşım doğumhanenın kapısa geliyordu o kadar ama içeri sokmuyorlar.