Kizlar selam..benim gebelik şekerim çıkmıştı.bir ay falan diyet yaptım dikkat ettim ve ozaman şekerim iyiydi.ama artık 37.haftadayim ve sürekli biseyler yiyorum yaklaşık bir aydır.ondan da olcmuyorum şekerimi açıkçası..bebek şuan 2 hafta önden gidiyor ve kafa çapı geçen hafta 39+4 tü…baya iri bir bebek dedi doktor geçen hafta kilosu 3500 du.bu hafta 4 kg olursa konuşuruz dedi bana..sizce bebeğimde bir sorun olabilir mi bu şekilde önde olması kilolu olması sorun mudur