SevcanBal Selam kızlar aliexpressten alışveriş yapan var mı böyle yerlerden çok güzel şeyler gördüm hep yıllardır ama hiç cesaret edemedim almaya 😩😊
Bebegim0101 SevcanBal ben😂ama biz kulaklik falan getirttik simdide akilli bileklik siparisi verdik.bi sknti yasamadik bu arada
Mineccee SevcanBal aliexpress de gümrük vergisi ödüyorsunuz kargo gelince bazı ürünlerden yüksek olabiliyor tek bir satıcıdan alırsanız daha avantajlı olur
nmtock41 SevcanBal evet yaptım bebek bakım çantamı aldım diğer sitelere göre geç geliyor bazen de hemen geliyor uyguna bulabiliyorsun bazen de çok pahalı oluyor bi keresinde de spor ayakkabı almıştım gelmemişti sonra iptal ettim yani herşeyin çözümü oluyor
Yesim Bebegim0101 merhaba nasıl siparis veriyorsunuz adres falan Türkçe mi yazıyoruz biraz bilgi verir misiniz
SevcanBal Bebegim0101 bnde hem bebek kıyafeti hemde genel anlamda uygun bulduğum şeyleri almak isterim önceden çok aşık olduğum almya cesaret edemedim şimdi yapabilirim inşallah 🥰
Bebegim0101 Yesim evet adres turkce yazliyor ama inaninki siparisi esim veriyor esim ilgileniyor yani bunlarla