Melekaktan canım xiaomi mop pro 2 kullanıyorum çokta memnunum. Çekim gücü haritanlandırması vs her şeyi çok iyi annemde xiaomi mop pro kullanıyor bir alt modeli benimkinin o da çok memnun arasında öyle aman aman bir fark yok. Benimki sadece daha alçak ve daha fazla emiş gücü var. Ama anneminkinin de çekim gücü oldukça güzel. Biz çok memnunuz.