atikilknur99 27 .haftaya girince doktor test istiyor ,.daha sonra eğer test sonucu negatif çıkarsa iğne yapılması gerekiyor 2. Bebek için gerekli dedi , ilk gebelikte sorun olmaz ama 2. Gebelikte sorun çıkarır vs.dedi. neyse ben özele gidiyordum test negatif çıkınca özelde sadece iğne parası bin tl civarı.. biz reçeteye yazdırdık, eczaneden mor reçete çıkardık ve ecza deposundan 3.5 tl ye iğneyi alıp, özelin acilinde 20 tlye vururdum