Smeyyeeee3 canım başta kanamam oldu özeldeki doktorum reçete yazdı 3 lira gibi bir fiyat ödedim. 28.haftama geldim yine sadece reçete ödedim. Doğumdan sonra bebeğimin kanına bakılacak pozitif çıkarsa yine reçete yazıp 8-10 lira gibi reçete parası ödeyeceğimi söyledi doktorum. Ama altını çiziyorum özel hastane😇