Aysegul3418 Leman_medine bende 32+6 gitmistim 1860gr 10 gun gerilik var dedi 2 hafta sonra tekrar gidicem bakalim ins kilo alir
anonymous Aysegul3418 32 haftalıkken benim de 1850gram dedi ama gerilik var demedi gayet iyi kilosu çok güzel dedi size niye gerilik var demiş 🙄
Aysegul3418 anonymous bilmiyorum ki detayli ultrasona gonderdi kan akisi saglaniyor mu diye bebege cok sukur varmis bisey cikmadi