Carpedym Kızlar reglm bir gün gecikti bugün hafif Bi kahverengi leke geldi ama göğüslerim deki hassasiyet devam ediyor sancım arada Bi yoklayıp gidiyor 🤦♀️ bu durumu yaşayan varmı sizce psikolojikmi stresten çok kafama takıyorum galiba
Hgmom1 Carpedym inşallah bebiş vardır canım.. ama yerleşme kanamasını ben çok araştırdım ve kahverengi leke geliyor azıcık o da hani ped hiç koymasanda peçete koysan bile oluyor. Bende de kahverengi leke geldi ama bende prolaktin hormonu yüksek çıktı ondan öyle oluyormuş ama inşallah sende bebiş vardır
EsRA47571 Ya kızlar reglime 7 gün var benim 1 aydır göğüs hassasiyeti var bu neden oluyor acaba regliye yaklaşırken değil sürekli var yani