İlk doğumumu Reyapta yaptım normal doğum hevesi olanlar hiç gitmesin tamamen sezaryene yönelik ve ticari olduğunu düşündüğüm bir hastane. Onun dışında oldukça temiz, gittiğinde beklemiyorsun istediğin an randevu bulabiliyorsun en azından 2020de öyleydi 🥲 Takibim gönül hanımdaydı doğumu nereida hanım gerçekleştirdi. Doğumda Nereida hanımı daha sıcak buldum en başta onunla başlamak isterdim.. He böyle sezaryen yanlısı olduklarını bilseydim hiç gitmezdim gerçi ama nasip diyorum artık ☺️