Cansucannnn benimde 38/1 yapmadı gereksiz dedi haftaya yine kilo alacak belki pozisyon değişecek ileri ki şartlarda yaşanacakları bilmeden şimdiden neden bakalım dedi ? Mantıklı geldi bize de , bide o strese girecektik 🤷🏻♀️
Şimdi sancı nişan su bişe bekliyorum bu hafta doğsun istiyorum he bide doğsun diye bunu yazarken korkuyorum napıcam hazır mıyım diye 😀