Mnk16 Kızlar donaxyl fitil kullandım ama üç gün önce İki tane sadece, şuan hala içimden bişeyler geliyor, bebekle alakalı mı fitille alakalı mi korkuyorum ya
Meleekk Mnk16 bende kullanmıştım ama gebelik öncesinde.fitilin içerde kalanı gelio yavaş yavaş. Sabah Dr a sor yinede için rahat etsin. Bebişle ilgili değildir bence. Sakin ol, içini ferah tut. 🥰
sumelegi Mnk16 canım o fitili kullanmadım. Progestan fitil kullanmıştım ondada gece yatmadan kullanıyordum, ertesi gün gün içinde gelirdi. Şuan Nöbetçi eczaneyi ara onlarda yardımcı olurlar belli.
Bisusbi Mnk16 için rahat olsun fitilin etkisi bebekle alakalı bir şey değil sabah mutlaka doktoruna ulaş ama❤️
Selincel Mnk16 canım bu sabah ayıptır söylemisi agdam gelmis mi die aynadan kontrol ederken bende gordum baya bi parçacıklar beyaz yapışkan minik minik fitil kullaniyorum düşük riskinden ondan die tahmin ediyorum korkma içini feraht tut
Busee2727 Fitille alakalıdır büyük ihtimalle canım bebekle alakalı olsa beyaz olmaz diye düşünüyorum yinede doktoruna sor
Mnk16 Busee2727 Şuan sormak istemedim saatten dolayı uyuyamadım da içim huzursuz oldu belki kullananlar vardır dedim ama 😞😞 teşekkür ederim canım
Meri3220 Mnk16 ilaç kalıntıları o canım fitilden kaynaklı uzun bir süre bende fitil kullandım ec beyaz beyaz düşerdi iç çamaşırıma akardı. Ki hap kullanmasan bile hamilelikte beyaz akıntı gelir zaten bazen sıvı bazen kıvamlı olabilir yani korkma Allahın izniyle bişey olmaz
Ilkhayat Mnk16 korkma telaş yapma bendede aynısı var bol bol su iç ilk gebeligimde çok korktum az kalsın yavrumdan oluyordum korkma o beyaz ilacın kalıntıları çokta tedirginsen ara doktorunu açmak zorunda ozelse eğer bak takılma lütfen ikinci gebeliğim benim artık biliyorum takilmiyorum sende takılma lütfen
Tugcenuremlek Mnk16 evet fitil den dolayı akıntı şeklinde parça parça o şekilde çıkar telaş etmene gerek yok bende kullanmıştım 🌸
Mnk16 Meleekk Üç gündür kullanmıyorum gelmesi normal mi hala birde akıntım çok arttı sende de artmış mıydı canım
Mnk16 sumelegi Kuzum onu bende kullandım da bu fitili üç gün önce attım bide çok nokta kadar beyaz parçalar değil bir iki milim böyle
sumelegi Mnk16 o zaman en iyisi doktoruna danışmak, ama deidğim gibi şuan nöbetçi bi eczaneyi arayıp sorarsan belki onlarda bilgi sahibi olabilirler.
Meleekk Mnk16 evet. İlaç etki gösterdiği için sanırım. İçindeki pislik çıkıo. Bende 1 hafta sonra düzeldi enfeksiyonum. Akıntı vs kalmadı. Normale döndü yani 🥰
Meri3220 Mnk16 normal işte korkma bişey olmaz inşallah çok tedirginsen yarın Dr sor ama stres yapma bebişine zarar
Mnk16 Bildircininannesii Kullanamadım sokamadım canım çok yandı doktora söyledim başka fitil verdi canıö
Bildircininannesii Mnk16 hangisini kullanıyorsun canım. O donalxy biraz parol gbi yani kaygan değil dagılıyor. Benmde fitil kullanımı bittikten 1 hafta sonra kesilmişti parca parca peçete tırtıgı gbi şeylerin gelmesi
Mnk16 Tgbpoyraz Bildircininannesii Meleekk Selincel Tugcenuremlek Symylldz yesilkedi Tgbpoyraz Teşekkür ederim kızlar fikirleriniz için bugün doktoruma danışıcam inş takip edip 😊