Busecan35 burcuo güzel bir anlamı vardı ama şuan aklımda kalmadı kızım olursa Lena ya da alesya koycaktik ama 37.haftada bir oglus bekliyoruzm🤣
Aylinay yavrularimm çok mutlu oldum şuan 🙈🙈 inşallah eşinde onaylarsa bir ömür mutluluk getirsin ismim minik adaşıma 🤗
Theia yavrularimm Melisa İpek İdil İnci Defne Gökçe Selin Elif Çok kibar isimler🌸💕 benim adım melisa. Kızımada İpek koyacağım😋