Kızlar 26 haftalık olduk ve bir haftadır cayır cayır yanıyor uyku haram oldu resmen kendimi ejderha gibi hissediyorum bir üflesem alev çıkacak ve doğuma kadar da devam edecek biliyirum. Yalnız ben o mide şuruplarini içemiyorum (gaviskon,renie vs.) Bana önerebileceğiniz birseyler var mı bunun çaresini bulabilen varsa çok ihtiyacım var gerçekten 🥺