SalihaTelli 39haftamdayım karnımı sürekli çarpıyorum ama çok şiddetli değil hafif nekadarda dikkat etsem hep oluyor , kötü birşey olmaz demi 😔 benle aynı durumda olan varmı 😔
Guloo68 SalihaTelli Dikkatli ol canm hassas oluyo anne karnında bile etkileniyo herseyden bebekler. Akrabamz düşmüştü bebeğinin bacağında kocaman şişlik ve morluk vardı doğduğunda düşmeden olmuş büyüdü sisi indi ama moru izi hala duruyo geçecek gibi de değil. Sende dikkatli ol hepimiz dikkatli olalım Allahım korusun yavrularımızı 😇😘💙
SalihaTelli Guloo68 çok korkuyorum oyüzden ya ama çok şiddetli olmuyor 😔 inşallah birşey olmazda sağ sağlim gelir bebiş🙏🏻
SalihaTelli Esmaa Aselam canım, çok şiddetli olmuyor vurmuyorum ama hafif hafif biyerlere falan değiyo😏 inşallah birşey olmaz 😔
Guloo68 SalihaTelli Ben kendimi karnım iyice büyümüş düşünemiyorum bende cok sakarım aynı zamanda üşengeçte biriyim nolur halim bilmem 😊