Busra_sumbul Merabalar ben 4+3 hamileyim ve göğüslerim aşırı kaşınmaya başladı nasl südyen kullanmam gerekyo rahat olmam için yardmcı olurmusunuz?
Cansuada24 Busra_sumbul canım ben lcw yarım atlet aldım cok rahat ne kadar desteksiz sütyende alsan rahat edemezsin ben 4 tane balensiz sütyen aldım onlar bile sıktı suan yarım atlet en mükemmeli 👍
CeynoO Busra_sumbul onun sutyenle alakasi yok bacm.hormonlardan krem sur cok kasinincada ilik suya tut ben oyle yapiyodm
Suzan-mustafa55 Busra_sumbul 8 aydır kilot süsten kullanmıyorum vallahi sutyen karnım büyük olunca migdemi daha çok sıkıp ağrı yapıyor kiloda kasiklarimi bacak aramı kesiyor büyük bedende aldım ilk yıkamada kuculduler gene günlük tayt değişimi daha rahat
csmaknc Busra_sumbul ilerleyen zamanlarda geçiyor hassasiyet canım ben normalde pek sevmem sütyen takmayı ama ilk öğrendiğim zamanlar acı verdiği için hep normal sütyen taktım artık rahat yarım aklet tarzı sütyen takıyorum
burcuo Busra_sumbul Normal balensiz sütyenler bile sıkıyordu beni, ben de pentinin emzirme sütyeninden almıştım, kaç aydır onu kullanıyorum. Yok gibi çok rahat. Yarım atlet şeklinde zaten, bralet gibi. Penti seamless emzirme sütyeni diye geçiyor.
Valeria Busra_sumbul bütün hamileliğim boyunca bu modeli kullandım; https://ty.gl/d9fsukpor0 Aşırı rahat, balensiz süngersiz. Hiç sıkmıyor👌🏼🥰
EsraYsf Busra_sumbul ben 2 3 aydan sonra hiç takmadım suan 7 aylığız hala takmıyorum çok rahat zaten kış olduğu için soğan gibi giyiniyoruz belli bile olmuyor birde karın büyüyünce hiç belli olmuyor dogumdan sonra zorlanacak gibiyim sanki 🙈😁