Emine_47 Merhaba arkadaslar mardinde hangi hastaneden memnun kaldiniz sezeryan dogum da birde doktor onerirmisiniz ?
elifnur80 Emine_47 yaa onu bilmiyorum ama çok iyi doktorumdu en fazla 10-15 dk bakıyor size bebek hakkında her bilgiyi veriyor senin halini sorunlarını soruyor ilgileniyor öneririm yani gitmek isterseniz