Seda1994 ben 3 ay önce doğum yaptım .asgari ücretli bir yerde çalışıyorum toplam 4 ay izin veriyorlar 37.haftadan sonra zoraki izne çıkıyorsun .izne çıktıktan 1.5 ay sonra 4100 yattı bu ay 3300 yattı Mart 22 de iş başı yapmam gerekiyor o zamana kasar yine bir 3000 yatar sanırım . Toplam 10-11 i bulur sanırım