Merhabalar 18 aylık kızım var , geçen hafta sağlık ocağına vitaminsizlik olarak düşündüğüm şeylerden tahlil verdim gebelik çıktı 300 lu iki gün sonra Perşembe günü yine verdim 998.44 çıktı beta hcg , gebelik Kesin vardır sanırım ama bulunduğum yerde devlete randevu almak çok zor randevu yok yani, özele gitmeyi düşünüyorum ilk başta kesin mi olmasi adına fakat kese vs varmıdır bu değer de biraz daha beklemelimiyim sizce