Sibermucize Kaşıntı ile doktora gittim kan sonucuna göre alt-ast yüksek çıktı karaciğere usg yapıldı ve sonuç temiz. Ama kaşıntı yoğun kan değerleri yüksek 22 haftalık hamileyim erken doğumdan bahsediliyor çok korkuyorum 😔
Saam0441 Sibermucize benimde dünden beri ayaklarımda avuç içimde kollarımda kaşıntı var 33 hafta 1 günlük hamileyim bende şüpheleniyorum kan testini sabah aç karnına mı verdiniz yarın kontrolüm var ama sabah değil öğleden sonra