Kızlar yarın sabah saat 8 de sezeryana gırcm cok korkuyorum endişeliyim heyecanlıyım sadece bebege odaklanmak ıstıyorum ama kaynaanm sureklı arıyor ıste elımı öp helaleş telden belkı busı olur yok agrın cok olur yok bısı olur sureklı olumsuz konusuyor bende bısımı olcak acaba bunun ıcınemı doguyor dıe korkuyorum bebege bana bısı olck dıe o odadan cıkamıcam dıe cok korkuyorum bende panık atak var bıde ya cok korkarrsam nabzım yukselırse ya nabız yuksek dıe sezeryan yapmazlarsa fln cok korkuom bır suru olumsuz sey dusunuyorum😏