DenizAksu07 Kızlar merhabalar 8 buçuk haftalık gebeyim az önce 4 merdiven kadar popo üstü merdivenlerden düştüm popo tarafım biraz incildi bebekte bir sıkıntı olur mu acaba ?
zeynepmoom2_ DenizAksu07 bende belimin üstüne düştüm olmadı şükür benim de ozaman 12 13 haftaliktaydi
Cotanakk DenizAksu07 popo üstü düştüysen bir şey olmaz inşallah canım korkma kanama olur mu onu takip et. Ben de 20 haftalıkken popo üstü merdivenlerden düştüm baya kötüydü doktorum karnına darbe almadıysan bir şey olmaz kanama vs olursa gelirsin demişti
beyzanurgcl DenizAksu07 çok geçmiş olsun canım inşllah birşe olmamıştır sen içini ferah tut bende 15 haftalık hamileyim gündüz baya bir evdeyken yere yapıştım inşllah bişi olmamıştır
Denizvegokyuzu DenizAksu07 inşallah bişey olmamıştır ama içinin rahat etmesi için bı acile gidip kontrole girmende fayda var canım. Tam tutunmaya çalıştığı dönem bebeğin Allah korusun 😕
SunnyG Ben olsam bi acile gider baktırırdım ama kanama vs olmadıysa endişe etme. Yine de gidebiliyorsan git. Geçmiş olsun