Merhaba arkadaşlar ben iki yıl korona olmayıp doğumuma 5 gün kala maalesef pozitif oldum daha doğrusu eşim teste gitti ilk onda çıktı bende onunla karantinaya girdim birde 23 aylık oğlumuzla beraber onada bulaş oldu hepimiz geçirdik açıkçası şimdi bazen bi burun akıntısı oluyor bazen hafif bir öksürük nadiren. Bugün karantina bitti eşim işe gidecek yarın hatta ama ben eve bir sürü kaset test aldım negatif değiliz hala ne olacak bu böyle 😶🌫️🥺 doğurup bebeğe bulaştırmak en büyük korkum 6 marttı günüm iyice geçsin korona diye 9 marta erteledik ne yapmalıyım var mı tecrübe sahibi 😓