1babymom Ben oda kuramıyorum şuan. 1 yıl içinde taşınıcazz, beşik ahşap ve anne yanı olsun istiyorum. Ham ahşap olması çocuk yalasa boyalı değil. yorumu da çok fazla bu ürünü aldım.
https://ty.gl/m06fxjezkc
Fiyatı çok uygun bence ne kadar sağlam olur bilmiyorum. Bi süre sonra baktım beğenmiyorum yenisini alırım😁