10 hafta 4 günlük hamileyim kanamam oldu tekrar dan… daha önce de olmuştu 14 şubatta 5 gün ilaç kullandım kesildi kanama 20 gün sonra tekrar kanama oldu 4 gündür kanamam vardı bu gün doktora gittim ve kalp atışının olmadığını ögrendım ve doktor 8.5 haftalıkken kalp atışının durduğunu söyledi 2 haftadır kalp atışı olmadan düşmeden durmuş karnımda yavrum… sonuç olarak kürtaj olmak durumundayım ve ilk kürtaj olucak devlet hastanesinde bayıltıyorlar mı ? Ve kürtaj olan varmı aranız da nasıl oluyor…