Papatya27 Kızlar 31+6 haftalık olduk sürekli idrara çıkıyorum 5 dk da bir geliyor gidincede çok az geliyor internette okudum erken doğum belirtisi diyor sizce dogrumu böyle olan varmı
Klcaysgl Papatya27 ben bu durumu 23 haftamdan bu yana yaşiyorum öyle erken doğum falan durumum yok hyla 27+3 haftalik olduk cnm
Denizvegokyuzu Papatya27 ben gebelikte normal olarak biliyorum. Doktora sorduğumda bu soeun olmadığını soylemisti. Geceleri bile 4 -5 kere kalkıp tuvalate gidiyorum. Uyumak gittikçe zorlaşıyor 🤷🏻♀️😅
seon90 Papatya27 bende senin gibiyim canm ama doktorum hiç öyle risk görmedi hersey güzel dedi.hatta genital bölgemden sürekli sıvı geliyor su sızıyor olabilirmi dedim.gayet suyun iyi senim kendinden olan bşrseydir dedi
Happyelf İdrar yolu enfeksiyonu olabilir.Bende zamanında çok çektim ondan.Ama oda bir erken doğum sebebi.Eger öyleyse hemen teşhis koyulup tedavi başlanır.Cunku haftanizda ileri.
Denizvegokyuzu Papatya27 5 dkda bir olmasada çok sık gidiyorum bende. Gebelik olunca insan endişeleniyor haklısınız doktorunuza danışın enfeksiyon gibi bı sorun olmasın 😇