Caglaakyildizz Bebegimin cinsiyetini öğrenmem için çikolata ye diyorlar hareketli olurmuş öyle başka çözüm yolu var mı 17 haftalık oldum daha öğrenemedim çok merak ediyorum 😂
elifnur80 Caglaakyildizz idrara sıkışık gitmeni öneririm.Benim doktorum idrara sıkışık ve içeriye girmeden önce çikolata tatlı tarzı şeyleri yememi söyledi.Zaten benim gittiğim klinikte içeriye girmeden hemşire soruyor idrara sıkışık mısın değil misin diye değilsen bekletiyorlar idrara sıkışmani..
KBTd Caglaakyildizz ben kahvaltıyı güzel yapıp gittim tatlı da yiyecektim ama çok heyecanlıydım yarım hurma yiyebildim muayene beklerken yürüdüm biraz azıcıkta idrara sıkışıktım bebek inanılmaz hareketliydi her yerini gördük 🥰
ozlememuce Caglaakyildizz benimde cuma günü randevum var 12 haftalık oluyor bakalım öğrenebilicekmiyim ☺️