selinguney hiç korkmayın. Ben ağrı eşiği yüksek ama aslında canı çok kıymetli biriyimdir. Kendim spinal istedim.Doğum anı çok hızlı geçiyor zaten, ağrı vs olmuyor. Sadece bebek çıkarken cekistirme hissediyorsun ve 1-2 saniye kadar. İlk yürümeye ben kendim ufak bir destekle kalktım. Sonrasında ağrı kesici veriliyor ve hafif adet ağrısı gibi oluyor ilk gun. Hastane çıkışı geldiğim gibi çıkıp gitmiştim. Üstesinden gelemeyeceğiniz bir durum yok 🙂