toprakbusra mrb, benim de ilk basta yara oldu hatta kucuk kucuk yariklar vardi aklim cikiyordu emzirirken:( sonra garmastan pomat aldim her emzirmeden once onu surdum 2,3 gun, daha sonra her emzirmeden once yikadim elimde ovalayarak saf suyla sonra kuruttum gogus pedi kullandim hic islak birakmadim yani, elimden geldigince hergun dus aldim, ve mutlu son 1 hafta sonra yariklardan eser kalmadi sukurler olsun gecti.Ama en onemlisi emzirme sekli meme ucunu degil kahverenkli kismini da vermeye ozen gosterin eliniz ile destekleyerek duzelterek o sekil de verin.İnsaallah ise yarar gecer annesi 🙏