durulice Beğendiğim isimler: Ada, Duru, Doğa, Deniz, Asya, Miray, Masal, Kumsal Ama hiç birini eşime beğendiremedim yada çevremizde başkaları koyduğu için koyamıyoruz :D Eşimde Leyla yada Bahar istiyor bi ortak karar veremedik :D
Askiletotomsu Irem2veysel bırakmak ne demek ya Ad koymak derler ad bırakmak diye birşey yok ki Türkçe de
Balcaa Askiletotomsu ben de cok garipsiyorum hislerime tercuman oldunuz😅 bir de …… adı katıcam diyenler var 🤷♀️
sincaphanim Z_L Zeynep ve Bilge isimlerini çok beğeniyorum kızım olsa ikisinden birini koyardım herhalde☺️
Busrarin25 Z_L buglem evin - efna arin - efnan arin - umay arin - * ben kızımın ismini efna arin koyuyorum 💜