Gunes00mavi Kizlar ikinci sezeryanim olacak ama ilki ozeldeydi bu devlet Hastanesi’nde olacak hangi haftaya gün veriyolar acaba 35+5 haftalık olucam bu gece . Sizin tarihler bellimi ???
Son_Almila Gunes00mavi hiç bi fikrim yok ilk doğumum olacak 36+5 stresliyim nasıl olacak vs merakla bekliyorum
Gul33 Gunes00mavi özelde 38+6’ya gün verdi doktorum, 34 haftalığım. İlki de özelde olmuştu, 38+1’de kendisi gelmeye karar vermişti
Ryhnylmz Gunes00mavi 36+5 iz su an ben de devlete gidiyorum 38 haftalikken gun verexekler 39 haftaya veriyolar 🤨
Sibel_3455 Gorkem97 bebiş 3kg üstünde, rahime baya baskı yapıyor o yüzden yoksa başka bir sebebi yok cnm,
Mucizecim Gunes00mavi 35 haftaligim üniversite hastanesinde olacam eğer bekler zamanında gelirse 39 haftaya gün verdi doktorum
Asena17 Gunes00mavi bende 35+5 deyim normal olacagi icin belli degil ama cogu zaman adet agrisi yasiyorum