İyi akşamlar herkese, ovülasyon dönemimdeyim regl bitiminden itibaren her günü değerlendiriyoruz.Bir kaç gündür sarı soluk renkte kokusuz akıntım var.enfeksiyondan şüphelendim hiç böyle akıntım gelmez normalde yanma yada ağrım yok.Acaba dedim yumurtam döllenmiş olabilir mi böyle bir durum yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı arkadaşlar,olabilir mi?Enfeksiyon ihtimalina karşı haftaya kadın doğuma randevu aldım.Aslında bebiş düşünmeden önce gidip folik asit kullanmak lazım diye biliyorum ama ya olumsuz birşey çıkarda stres olurum diye gitmedim.Evlenmeden önce hiç bir sorun gözükmüyordu genel kontrollerimi yaptırmıştım ona da güvendim.Doktora regl günüme 4 gün kala gitmiş olacağım bir hamilelik oluşmuşsa yada olacaksa anlaşılır mı ? (3 aydır çocuk istiyoruz)