Aynur47 hayırlısı ile kucaklarımza alalım kaygı düzeyim korkum yükseldi. 36+5 im. Karnım yukarıda imiş indiğini nasıl anlıyoruz ilk gebeliğim nedense 39 dan önce gelsin de istemiyorum annem yetişsin istiyorum ve de hep böyle ya 21 mart da ya da 28 mart da eşimin doğum gününün doğsun istiyorum