Beyzatuncer Kızlar 5+5 haftalık hamileyim. sizde de kabızlık sorunu var mı ? Ne yapmam gerekiyor karnımı ağrıtıyor 🥺
Denizvegokyuzu Beyzatuncer Bolca sıvı kuru kayısı prebiyotikli yoğurtlar (activia felan var) ve içecekler var doktor bana bunları önermişti. İçebilirsen 1 2 kaşık zeytinyağı iç akşamları mideni. Ve bağırsakları yumuşatıp sindirimi yumuşatıyor 😇
Amineberra Beyzatuncer canım benimde öyleydi sürekli kuru kayısı yedim ve bol bol sıvı tükettim özellikle su ve çorba ilerleyen zamanlarda ihsal ile de karşılaşabilirsin 9 haftalık falan ama kabızken de kendini çok sıkıp zorlama
umraanbrs Beyzatuncer doktor bana bir ilaç verdi onu içiyorum yoksa ölücem kabızlıktan 20.haftamdayım hala aynı sorun
Beyzatuncer Ak Denizvegokyuzu akşam yedim yatmadan şimdi sabah uyanır uyanmaz yedim inşallah faydası olur 🙃
Beyzatuncer Amineberra ona dikkat ediyorumda karnım patlatacak gibi şişiyor ağrı yapıyor çok rahatsız ediyor
Amineberra Beyzatuncer canım sürekli sıvazla istersen biraz zeytinyağı ile masaj yap birde 7 Ayetel Kürsi 7 Felak 7 Nas 7 Fatiha suresi oku Allahın izniyle birsey olmaz karnını ovalayarak oku
Sena_liya Beyzatuncer bende de çok oluyor doktor bana bir şurup verdi hamilelerin kullanabileceği birsey. Daha kullanmadım ama 🤭
Elif9292 Kizlar kabiz olanin oglu olurmus alakasi varmi eskiden buyukler oyle bilirmis ilk 4 5 ay gibi