Aysebazt Hangi bebek arabasını seçmem gerektiği konusunda cok kararsızım.Pahalı ve bilindik bir şey alıp kullanışsız da olsun istemiyorum ucuz ama döküntü bir şey de istemiyorum.siz hangi marka ve modeli tercih ettiniz/edeceksiniz?
ruya92 Aysebazt ben e bebekten baby plus galaxy travel sistem aldım araba çok güzel ağırda değil fiyat olarak 2800 ama inanın marka arabalarla kapışır gidip Bi bakın sürüp deneyin derim😇🌺
290392 Aysebazt joie muze xl aldım. Travel diye geçiyor ama tek tuşla kapanıyor, ayrıca puseti de var. E bebekten bakabilirsiniz.2900 tl
Annecikkkkkk Aysebazt maclaren quest, tek sıkıntısı arnavut kaldırımında sürüşü rahat değil ama hem hafif hemde 25 kg taşıyor.
Hamra58 Kesinlikle kabin boy tercih etmeli. Travel aldım 15 aylık oğlum indir kaldır zulüm şimdi hamileyim keşke kabin alsaydım diye çok pişmanım taşıması katlaması zor.
nevaaa Herkes traveli çok kötüledi ben de ebebekten hamilton r1 aldım. Onu da çok övüyorlardı bakalım inşallah memnun kalırız
Vilicanki Kraft lima aldım uzun süre kullanabileceğimi düşünüyorum tavsiye ederim hem hafif hem kolay açılıyor ve kapanıyor. Travel olanlar çok ağır yer kaplıyor erken almakta fayda var
Pelinakcn Yoyko spin 360 aldık biz, travel sistem ama ben bu kadar hafif bir bebek arabası görmedim hiç. Yeğenlerimde stokke ve mamas&papas kullanmıştık bu onlara göre hele yok gibi.
bbnngg Aysebazt peg prego book 51 aldım. Aslında hiç duyduğum bi model değildi araba bakmak için gittiğim mağazada rengi tek kaldığı için indirimdeydi. Sürüşü çok rahat, katlanması çok kolay. Biraz da netten araştırdıktan aldım arabayı.