denizers benimk kanamam vardı 9. Hafta hastanede yattım 1 hafta sonrası Progestan iğne, jel, haftalık proluton kullandım şimdi 13 haftalık olduk sadede Progestan kapsüle devam edebiliriz dedi, ama sürekli yatıyordum istirahat halindeydim suanda öyle sayılırım aslında çok dikkat et inşallah atlatırsın içini ferah tut