minnakimveben
TubaOuzKurt Bizde 31+5 olduk benimde ellerim aynı vaziyette hatta ayaklarım da öyle,sabahların haricince ayak bileklerim ve ellerim biraz ayakta kalınca ya da az da olsa tuzlu bişi yiyince hemen şişiyor ve uyuşuyor. Bi çözümü var mı bilmiyorum tuzu tamemen kestim ama şişliği uyuşması geçmedi, acı veriyordu o acısı geçti, tuzlu çekirdek yiyip heryerim şişip uyuşmuştu ve inanılmaz acı veriyordu gece nerdeyse dörde kadar eşim ellerime ayaklarıma buz koyarak başımda beklemişti tuzu öyle olunca tamamen bıraktım ama uyuşukluk geçmiyor 😐