Guler1234512345 elifnur80 google tirşik otu yazarmısınız o mu ? Pancar diyince tereddüt ettim sizin oralarda pancar diye geçebilir aynı şeyden mi bahsediyoruz merak ettim 😊
elifnur80 Guler1234512345 aynen bende Osmaniye’liyim zaten çok seviyorum su niyetine içiyorum şifa olsun herkese çok faydalı 🤗
esmir elifnur80 buğdayı sıcak suda biraz bekletiyorum otlar falanda zaten pişiyor düdüklüde gayette lezzetli oluyor canım belkide farklı yemeklerden bahsediyoruz isim benzerliği olabilir 😀
elifnur80 esmir aynen farklıymış biz hepsini beraber pişiriyoruz ayrı ayrı değil birde biz bir gün önceden yapıyoruz bekliyor diğer gün pişiriyoruz elinize sağlık sizinde şifa olsun 🤗
elifnur80 Guler1234512345 kizz evet Maraş Osmaniye yakın zaten Osmaniye tirsigi yazarsan da aynısı çıkar zaten 🤗
esmir elifnur80 bende hepsini aynı anda pişiriyorum sadece buğdayı biraz yumuşatıyorum suda sizinde ellerinize sağlık 😍
Aselimm23 esmir nasıl canım çekti anlatamam olsaydı sıcak sıcak 2tabak yerdim, ot olarak gari mi kullanıyorsunuz?
Guler1234512345 csmaknc inanın instangramda sosyal medyada öyle görseller varki bütün hamilelere hassaz diye gösterilmese keşke ..benimkisi sadece bir yazı ✍️
Nihanus Guler1234512345 aaa otmu sanki bizimkiler başka bişey diyordu ona etle ilgiliydi ilk kez öyle bir ot duydum kesin denemeliyim 😅
Denizovski Guler1234512345 Annem yapıp getirmiş daha geçen yedim ben canım hiçbir şey olmadı abartmadığın sürece sorun yok☺️ Afiyet şifa olsun sana da bebeğine de
Betusscc :D ben de Kahramanmaraşlıyım,içiyorum vallahi. Şehir dışında yaşıyorum,doktora sorsam içebilir miyim diye o ne ki diyecek :D ben de hiç sormadan şifa niyetine deyip içiyorum
csmaknc Guler1234512345 siz bilirsiniz Burası sadece hamilelerin olduğu bi uygulama İnstagram herkes kullanmıyor Herkesin canı çekebilir yani neyse siz bilirsiniz Guler1234512345