36+3üm ultrasyonda 37+5 gösteriyorum. Çarşamba gittiğimde 2 cm açıklık var pazartesi yatışını yapalım dedi. O güne kadar kendini doğuma hazırla dedi bende merdiven çıktım, indim yürüyüş yaptım squat felan yaptım bakalım artık yarın yatışımız yapılacak