Elmassefil Kızlar 12+3 haftalığım kasıklarımda ağrı var. Az önce bi arkadaşımız büyüklerimizin dediği ( bel ağrısı varsa erkek, kasıklarda ağrı varsa kız ) doktorum cinsiyet tahmini yapamadı bebek terbiyeli göstermiyor dedi . Belirtileri yaşayanlar varmı
behrem bel ağrım da kasık ağrım da yoktu cinsiyetsiz mi olacak yavrum 😅 inanmayın böyle şeylere yahu, 1 ay sonra öğreneceksiniz zaten inşallah ne gerek var
sibeltmkl benimde kasık ağrım var hatta kramp bile giriyor ani hareketlerde bizde bugün 12+4 olduk öğleden sonra kontrolümüz var bakalım 2 oğlandan sonra Rabbim sağlıcakla bir de kız evlat nasip etsin inşallah