Merve2111 Allah yardımcınız olsun 🙏🏻😔 ben de aynı şeyi yaşadım, detaylıda teşhis kondu, bir çok profesörle görüştüm, hepsinin ilk ve tek söylediği maalesef olumsuz şeylerdi. Ve ben ilerisinin benim ve bebeğim için çok daha yıkım olacağını düşündüm. 20. Haftada vedalaştık bebeğimizle, toparlanma süreci çok sancılıydı, doktorumuz 6 ay mental ve fiziksel olarak dinlenmemi istedi. Çok şükür 7. Ayda tekrar hamile kaldım ve şuan 33 haftalık hamileyim. Çok şükür şuan herşey yolunda görünüyor ama önceki yaşadığım acı hep içimde, hep korkarak, benzerini yaşayacağım korkusuyla geçiyor süreç, içim hep bir eksik, buruk, korkak.Bu da Allahımın sınavı bize, ama çok acı bir sınav. Allahım kimseyi evladıyla sınamasın. Karar vermek çok zor ama ne karar verirseniz verin sizin için en doğrusu odur. Rabbim size güç, sabır versin 🙏🏻🙏🏻