29+3, çamaşır sepeti kaldırdım sonra vajinamda hafif bı agri oldu yürüyünce ağrıyor dinlenince ağrım yok, bebek de sertleşip duruyor bide sanki idrarım gelcek gibi oluyor ama gelmiyor, varmı bu haftalar da bunları yaşayan , hafif sağ kasigim da ağrıyor bazen,korkuyorum da biraz açıkçası