Asli84 Kızlar merhaba, aranızda arçelik robot süpürge kullanan var mı? Memnun musunuz? Bu hafta içi beyaz eşyalarımı arçelik ten yeniliyorum o yüzden süpürgeyi de ordan almayı düşünüyorum. Fikir verirseniz çok sevinirim.
ElifKumru Asli84 ilk başlarda alışana kadar biraz zorlandım aldığıma pişman oldum ama zamanla öğrendim elim ayağım oldu malum hergün elektirik süpürgesi açmak hem yorucu hem elektirik faturasını düşününce zor. Robotumu hergün çalıştırıyorum emiş gücü vs gayet iyi
charlottececi Asli84 robot supurgelerde yaygin markalardan şaşmamanizi oneririm bir yazilimci olarak. Guncellemeleri onemli. Uzun omurlu kullanmaniz acisindan parcalarini bulabilmeniz onemli; roborock, xionomi,vomi, irobot gibi markalardan şaşmayın 👍🏻☺️
Asli84 ElifKumru peki robot süpürge aldığınızda diğer süpürgeye ihtiyacınız oldu mu? Yani robot alırsam normal almayı düşünmüyorum çünkü.
Delimavi Asli84 Arçelik değil ama başka robot süpürgem var sırf robot olmaz canım yatağın altı koltuklar dip köşe robotla yapamazsın idareten de olsa normal süpürge almalısın bence
ElifKumru Asli84 diğer süpürgemde var haftada bir dip köşe kendim çekiyorum robot günlük temizlikte iyi evet ama ayrıntılı temizlikte yetersiz kalıyor dikey süpğrgenin çekiş gücünden memnunsan yeterli olur
Delimavi Asli84 baza altına falan girebiliyorsa olabilir ya da koltuk için ayrı başlığı varsa. Olmazsa olmaz değil normal süpürge senin kullanımına bağlı biraz da canım.