zeynonunannesiiii Kızlar bebeğime sade beyaz tulum alıcam üstünüde işleme yapicaz hastane çıkışı tarzı ama 0-3 ay mı almam lazım bazı katagorilerde yeni doğan ayrı 0-3 ay ayrı oluyor hangisini alsam daha uygun olur
Kbrayankkk zeynonunannesiiii sen 0,3 al yeni Dogan alma küçük geliyor hemen kuculuyor en azindan büyük de gelse 3 aya kadar giydirirsn
Mavistez zeynonunannesiiii yenidoğan al çünkü 0-3ler büyük oluyor bebek 1 aylıkken falan anca giyiyor tabi kilosunada bağlı ama hastanede giydireceksen 0-1 ay yada yenidoğan olsun