Leyla0904 iğneyi hissetmedim bile canim. Evet cekistirmeleri hissediyorsun. Ama agri ve aci şeklinde değil bu his. Sadece bebegi olduğu yerden çekerek çıkarıyorlar bunu hissediyorsun. Sezaryen doğum videosu izledinmi bilmiyorum ama izlersen anlarsın ne demeye çalıştığımı. Yani korkulacak hiçbir durum yok. Herseyi geç bebek doğunca getirip yanağına koyuyorlar opuyorsun o sicakligini hissediyorsun. O kadar mucizevi birsey ki anlatmaya kelime yetmez o anı. Uyursan uyandığında görürsün bebeğini tabiki oda olabilir ama doğar doğmaz görmek bambaşka canim.