Kızlar selam🌸 35+3 olacağım bu gece. Son bir haftadır iyice ağırlaştım. Bu hiç sorun değil de ayaklarım davul gibi şişti. Ne hareketli ne hareketsiz olmak iyi geliyor. Bir de bebeğim sanki göbeğimin altında ve hareket ettiğinde tık tık nabzım atıyor gibi hissediyorum. Sizde durumlar nasıl? Ayak şişliğine çözüm bulan var mı? Ağrısı sızısı olan var mı? Merak ettim sürecinizi😊🌼