Eshsgjakkizimz Kızlar ben covid gecirdim aşı suresini bekledik bittikten sonra hamile kaldım ası olamadm ilk uc aydan sonra yaptiran var mi hangisini oldunuz ( bi etkisini oldumu)
burcuirfann Eshsgjakkizimz Biontech oldum canım 5.ayımda sadece kol ve baş ağrısı yaşadım onun dışında bi sıkıntı olmadı 2 doz oldum
Summer16 Eshsgjakkizimz benim de 2. Doz biontech im gebeliğime denk geldi aşımı oldum ve rahatım sadece biraz kol ağrısı oldu o kadar, gebelik covid için önemli bir risk faktörü olduğu için aşılarımızı ihmal etmemek gerekiyor🌸
Suzan-mustafa55 Eshsgjakkizimz 5 ay bittikten sonra 1er ay arayla 2 tane biontek oldun 2 tane tetonoz oldum doğumdan sonra 1tane daha olucam kısmetse
Tazeanne0134 Eshsgjakkizimz canım ben 18 haftalık hamileydim yaptırdım mide bulantısı kusmam oldu halsizlik vs ama ben o halsizliği oğlumun hasta olduğu hafta yaptırmıştım ona bağlıyorum e bide hamilelik olunca tabi zaten oğlum hastayken ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyordum ama yaptır ihmal etme canım ha bide biontech oldum
Eshsgjakkizimz burcuirfann anladim canım zaten genelde herkeste olan tepkiler olmus sevindim ben de düşünüyorum
Tazeanne0134 Eshsgjakkizimz yok canım normal hamilelikte olması gereken ağrılar durumlar dışında bi sorun yok çok şükür kızçem de bende iyiyim inşallah sende yaşamazsın