CananTemel 16+6 haftalkk hamileyim ve bugün açık pembe kanama yaşadım. yaşayanlar var mı normal mi bu durum
karamel33 CananTemel doktora git canm benimkide oldu iğne hap kullanıyorum düşük riskim var dinleniyorum şuan iyiz ama
ecemnurturkan CananTemel pembe akıntı gibi kanamalar görülüyor lütfen stres yapma taze kan,kahverengi kan ve ağrıların yoksa zaten sıkıntı olduğunu düşünmüyorum tabi beklemeden doktora gidiyor olmanız iyi olmuş 🙏
CananTemel ecemnurturkan cok sükür sıkıntı yok daha öncesi düşük riski yaşadım yattım o yüzden korkum her daim var 😔
ecemnurturkan CananTemel oh çook geçmiş olsun umarım bir daha yaşamazsınız evet o korku anlatılmaz haklısınız ama daha az stres herşey yoluna girer düşünmemeye çalışın 🙏