Yeliz-26 aynı sorun bndede vardı 2 tarafında vardı beyninde su toplanması biri 13.8 diğeri 12. 7 idi ama çok şükür zamanla o sıvıda azalma oldu amniyosentez yapıldı temiz cıktı genetik yapıldı temiz cıktı suan sıbı biri 11 diğeri 10.5 allahıma çok dua ettim evladınla sınama beni diye allahım inşallah evladınıda sana bağışlar evlat acısı yaşatmaz cok zor bişey ben 2 ay boyunca öle çaresiz kaldımki doktor gep aldır dedi bana ama şimdi cok şükür sorunları azalıyor allahtan ümit kesilmez saçlarım beyazladı stresten üzüntüden seni en iyi Bn anlıyorum Allah yardımcın olsun